Planet Zoo: Tropisk pakke
Giv en varm velkomst til Planet Zoo: Tropisk pakke! Adoptér og pas fem fantastiske nye dyr, som lever i tropiske regnskove rundt omkring i verden, inklusive Afrika, Sydøstasien og Sydamerika. Nogle af disse arter lever højt oppe i trækronerne, mens andre opholder sig langs de frodige flodbredder, men de har alle udviklet sig til at trives godt i junglebiomer. Derudover kan du udvide din drømmezoo yderligere med over 200 detaljerede dekorationer, som fejrer den traditionelle indonesiske arkitektur, samt prøve kræfter med et nyt spændende kampagnescenarie, som finder sted i det frodige og grønne Indonesien. 5 NYE DYR Byd velkommen til fossaen, den hvidhåndede gibbon, penselsvinet, båndvaranen og det brunstrubede tretåede dovendyr som udstillingsdyr! Tag en tur gennem det frodige grønne løv og find ud af, hvorfor disse fabelagtige tropiske arter er så fascinerende. Hør de høje kald fra den hvidhåndede gibbon i zooen, oplev båndvaranens utrolige svømmeevner, se penselsvinet muntre sig i mudderet, få et sjældent indblik i Madagascars stille toprovdyr, fossaen, og lad de bedårende langsomme brunstrubede tretåede dovendyr betage dine gæster, når de helt uden hastværk bevæger sig rundt i spadsereudstillingen. MERE END 200 DEKORATIONER Udvid din zoo med et kæmpe udvalg af smukke nye dekorationer, som hylder arkitekturen og traditionerne fra Sydøstasien. Byg balinesiske templer, der kaster flotte silhuetter på det frodige jungleløv. Byg fredsommelige Tongkonan-inspirerede landsbyer, og sammensæt nye, detaljerige dyrestatuer i flere dele. Udover det smukke udvalg af rekvisitter, såsom borde, bænke, parasoller og gardiner, er der også nyt, eksotisk planteliv fra Sydøstasien, inklusive Rafflesia, Nepenthes attenboroughii-planten, Dynaria rigidula og snoede, modulære slyngplanter, som nogle dyr rent faktisk kan klatre i! Føj alle disse smukke stykker og rekvisitter til din zoo, eller brug dem til at bygge et nyt tropisk paradis fra bunden. NYT KAMPAGNESCENARIE Prøv kræfter med et nyt kampagnescenarie, som finder sted i den utrolige natur på Bali, Indonesien. Bliv genforenet med Tiffany – den rige influencer, hvis ambitioner er større end hendes dyrepasserevner – og hjælp hende med at bestyre den tropiske zoo, hun lige har fået af sin far. Men pas på en mystisk person fra fortiden, som dukker uventet op! Overtag zooen, adoptér og bestyr et vidunderligt udvalg af dyr og se, om du kan få anmeldelser, der er lige så varme som klimaet. Temperaturen er muligvis hed, men det kølige overblik består.