Planet Zoo: Tørke-dyrepakke
Nu bliver der skruet op for varmen med Planet Zoo: Tørke-dyrepakken! Opdag det mirakuløse dyreliv i verdens klitter, ørkener og støvede sletter ved at byde otte utrolige, nye arter velkommen i din zoologiske have. Disse imponerende dyr inkluderer syv habitatarter og et udstillingsreptil, der alle bevæger sig blandt klipperne, slugterne og de sanddækkede klitter på Jordens afsvedne sletter, solbagte stepper og tørreste ørkener. Blandt dem er dromedaren med sin ene pukkel, den vakse dama-gazelle og det markante afrikanske hulepindsvin. Sammen med disse unikke tilføjelser har Tørke-dyrepakken også et helt nyt udfordringsscenario: Den rige kendis Tiffany Summers skal bruge din hjælp med en ekstraordinær, ny zoologisk have i den arabiske ørken. OTTE UTROLIGE NYE DYR Du kan skue ud gennem varmedisen og få øje på otte mageløse, nye væsner. Vi introducerer dromedaren, det afrikanske hulepindsvin, mendesantilopen, det somaliske vildæsel, det sorte næsehorn, sandkatten, dama-gazellen og den sky hornslange. Se på, mens dine gæster observerer disse bemærkelsesværdige nye arter med forundring, og byg smukke habitater, der afspejler deres solbeskinnede hjemegne. HELT NYE ANIMATIONER Lad dig fornøje af dine dyr, mens de finder sig til rette i din have og udviser unikke adfærdsmønstre. Sørg for, at dine gæster holder en respektfuld afstand til dromedaren: Hvis dette stolte dyr bliver uroligt, kan det finde på at spytte på besøgende i nærheden! Noget sødere er det, at du også kan få et glimt af den bedårende sandkat, en af de mindste arter i Planet Zoo. Dette kattedyr bruger berigelsesgenstande som gnubbepuder og papkasser på helt unikke måder. Det sky afrikanske hulepindsvin nyder at grave og udforske sit habitat, men kan rejse sine imponerende pigge, hvis det føler sig truet. Se det somaliske vildæsel trave fornøjet rundt, og hør dem bræge, når de kommunikerer med hinanden. Hold godt øje med disse utrolige væsners ønsker og behov, så du kan opfylde dem og se dyrene trives! ET SPÆNDENDE NYT SCENARIO Kan du holde varmen? Bevæg dig gennem den arabiske ørkens tørre landskab i dette nye scenario, hvor du genforenes med din yndlingsprotegé, Tiffany Summers! Hun har fået et helt nyt stykke land af sin far og er overbevist om, at hun har det, der skal til for at forvandle det til en af verdens mest prægtige zoologiske haver. Hjælp hende med forberedelserne til åbningen af hendes nye park, og hold en stor fest for at fejre det.