Planet Zoo: Sydamerika-pakke
Berig din zoo med mere end 250 nye dekorationselementer, der er inspireret af det skønne og alsidige sydamerikanske kontinent. Plej og lær om fem unikke nye dyr, og byg zooer med særprægede bevoksninger og arkitektur, der strækker sig fra de frodige grønne områder i Amazonas til højderne i Andesbjergene. Vigtige funktioner Take A Walk On The Wild Side Byd fem ikoniske nye dyr fra den sydamerikanske region velkommen til dine zooer: Jaguaren, lamaen, kapucineraben, den store myresluger og den rødøjede træfrø. Alle disse dyr kommer med deres egne behov og krav til habitater, og det bliver op til dig at holde dem sunde og glade i dine parker. Mere end 250 nye scenarieelementer Skab dit eget jungleeventyr! Konstruér en aztekisk tempelindgang til parken. Giv dine habitater temaer med skatte fra forhistoriske civilisationer, eller byg din helt egen regnskov – du kan vælge blandt mere end 250 nye elementer til bygninger, scenarier og beplantning, som du kan blive inspireret af!