Planet Zoo: Nordamerika-dyrepakken
Introducér otte fantastiske nye dyr til din zoo med Nordamerika-dyrepakken! Nordamerika-dyrepakken indeholder meget efterspurgte ikoniske arter og tilføjer et bredt udvalg af knurren, svømning, galop og spring – komplet med fem nye forbedringsgenstande, så dyrene kan føle sig hjemme. Med Nordamerika-dyrepakken følger også et nyt scenarie på tid, som sætter dine zoo-administrationsevner på prøve ved forden af de berømte Blue Ridge Mountains. VIGTIGE FUNKTIONER OTTE IKONISKE DYR FRA NORDAMERIKA I Nordamerika-dyrepakken finder du elgen, pumaen, den californiske søløve, den nordamerikanske bæver, den amerikanske alligator, den sorthalede præriehund, polarræven og den amerikanske oksefrø. Det giver i alt syv habitatdyr og ét udstillingsdyr. Fra den tårnhøje elg – den største og tungeste hjorteart i Planet Zoo – til den lille præriehund kan du begejstre dine gæster med et udvalg af den fascinerende natur i Nordamerika. Gæsterne vil elske at se alle de nye dyr fremvise deres unikke adfærd. Polarræven, som har den bedste tolerance over for lave temperaturer, jager f.eks. på smukkeste vis ved at dykke med hovedet først ned i sneen – præcist som i naturen. Den californiske søløve kalder med sin karakteristiske gøen og ryster sine spækfyldte folder. Den lille præriehund – det mindste voksne dyr, du finder i Planet Zoo – står til gengæld oprejst, før den udstøder en skarp gøen og springer rundt. ADMINISTRÉR ET NYT SCENARIE PÅ TID Velkommen til Jameson-reservatet! Denne nyudviklede attraktion, som ligger blandt søerne ved foden af de berømte Blue Ridge Mountains, inviterer dig til at overtage administrationen. Du får til opgave at udvide zooen ved at rydde terræn, så du kan flette nye habitater ind i landskabet, arbejde i det sumpede vådområde og lade din kreatitivet udfolde sig, mens du skaber store, naturlige habitater til dyrene, hvor de kan trives. Ud over at stå i spidsen for planlægning og konstruktion bliver dit arbejde at øge artsdiversiteten ved at indlemme dyrene fra Nordamerika-dyrepakken. Hjælp disse dyr med at finde sig til rette i de kærligt designede habitater, undervise gæster i dyrenes behov og udvikle succesfulde avlsprogrammer for at fortsætte zooens velfærd i fremtiden.