Planet Zoo: Græsslette-dyrepakken
Oplev nye spektakulære arter fra græssletten med Planet Zoo: Græsslette-dyrepakken! Den indeholder otte forskellige dyr, som alle bor på steppen, sletten og prærien rundt omkring i verden, inklusive den imponerende mankeulv, emuen og det niringede bæltedyr. Alle disse dyr er forbundet via græsset, som dækker deres hjem, hvad enten de bruger det til at finde ly, til at græsse eller til at skjule sig for deres udvalgte bytte. Derudover kan du prøve det nye kampagnescenarie, der udspiller sig i smukke argentinske omgivelser. 8 FLOTTE NYE DYR Vi præsenterer mankeulven, emuen, karakalen, den rødhalsede wallaby, det niringede bæltedyr, den stribede hyæne, oksegnuen og fem farvestrålende sommerfuglearter! Én pakke, otte nye dyr. Disse fantastiske dyr kommer til at glæde dine gæster med deres unikke karakteristika. Bæltedyr viser sig frem og stiller sig op på to ben for at snuse til luften. Karakalernes ører dingler frem og tilbage, mens de springer rundt. Hyænens pels stritter, når den skal slås eller er stresset. Emuer hakker til og leger med berigelsesgenstanden discokuglen, og de unge wallabier driller deres forældre ved at hive dem i pelset på hovedet! BYG SOMMERFUGLEUDSTILLINGEN Få din zoo til at stråle med et smukt udvalg af sommerfugle, og byd velkommen til fem bemærkelsesværdige arter: Phoebis sennae, dagpåfugleøje, Morpho menelaus, monarksommerfugl og svalehale. Fortæl gæsterne om Planet Zoos første flyvende og flagrende insekter. Byg den nye sommerfugle-spadsereudstilling, hvor alle fem arter opholder sig i spillets eneste udstilling med flere arter. NYT KAMPAGNESCENARIE Besøg Argentinas utæmmede græsslette i et helt nyt kampagnescenarie. Vis den rige influencer Tiffany Summers, hvordan dyr skal passes, mens du flytter hendes mange dyrevenner fra et storslået palæ til mere passende omgivelser. Undervejs skal du hjælpe hende med at få en licens, så hun kan beholde sine dyr på lovlig vis. Det viser sig, at god zoo-administration ikke handler om at fodre dyrene med kaviar!