Planet Zoo: Fredningspakken
Vi præsenterer Planet Zoo: Fredningspakken! Her kan du lære mere om det vigtige arbejde, zoologiske haver gør for at hjælpe planeten, mens du udvider din egen zoo med fem truede dyrearter: Przewalskis heste, amurleoparder, sabeloryxer, siamanger og axolotler. Gå en mere bæredygtig fremtid i møde med over 150 smukke dekorationer, der er baseret på temaer som at genindføre dyrearter og administrere naturressourcer. Skab et fristed for vilde engplanter og fodermarker med tiltalende nye dekorationer. Byg flotte habitater og bygninger af miljørigtige materialer. Prøv et udfordrende nyt scenario i Mongoliets Turtle Rock Wildlife Orphanage, hvor du skal redde dyr i nød. 5 TRUEDE DYREARTER Genhus fem truede dyrearter fra hele verden: Przewalskis heste, amurleoparder, sabeloryxer, siamanger og axolotler. De er alle truede, og fredningsorganisationer arbejder lige nu på at hjælpe disse utrolige dyr med at overleve klimaforandringer, krybskytteri og ødelæggelse af levesteder. Vær på udkig efter helt ny adfærd. Siamanger kan samle, lave nye kald og bruge deres lange lemmer til behændigt at svinge i metalklatrerammer. Dine gæster bliver helt vilde med de her legesyge gibboner! MERE END 150 DEKORATIONER Lav en zoologisk have, der passer ind i en bæredygtig fremtid med en lang række miljøvenlige dekorationer og farvestrålende planter. Placér brusende enge, svajende solsikker, frugtbærende figentræer og elegante koreafyrretræer, og vælg mellem et udvalg af miljøvenlige bygninger fra bæredygtige træskure til genbrugte drivhuse. Gør din zoo mere autentisk med realistiske rekvisitter fra bag kulisserne som grebe, trillebøre, vandslanger og koste. ET NYT SCENARIE Turtle Rock Wildlife Orphanage har brug for din hjælp. Denne zoo er baseret på den smukke nationalpark Gorkhi Terelj i Mongoliet, og her er profit kun en eftertanke, mens du primært forsøger at redde, opfostre, dokumentere og genindføre så mange arter som muligt. Du kan drive din zoo med vedvarende energi, fremelske plantediversitet og lære dine besøgende, hvor vigtigt bæredygtighed er. Er I klar til opgaven?