Planet Zoo: Australien-pakke
VELKOMMEN TIL LANDET FULDT AF VIDUNDERE Udvid din zoo, og bring gæster til landet på den anden side af jorden med Planet Zoo: Australien-pakke! Adoptér fem ikoniske dyr fra Australien, bragt til live med spektakulært adfærd, og pas dem i detaljerede nye habitater, brug mere end 230 moderne og genanvendte bygningselementer til at designe iøjnefaldende dekorationer, og fuldfør sjove udfordringer for at mestre den spændende nye og udfordrende zoo-tilstand. Træf betydningsfulde beslutninger, og administrér en imponerende levende verden, mens du bringer det store kontinent Australien hjem til Planet Zoo: Australien-pakke. VIGTIGE FUNKTIONER ADOPTÉR HELT NYE DYR Byd koalaen, dingoen, den røde kænguru, den sydlige kasuar og det østlige blåtungede firben velkommen til dine zoos. Sørg for, at dine Koalaer forbliver glade med frisk eukalyptus, gør plads til ét af verdens største fugle – den sydlige kasuar, og se de røde kænguraer soignere deres unger. Disse fem utrolige dyr vil føle sig fuldstændigt hjemme i dine flotte designede habitater. MERE END 230 NYE SCENARIEELEMENTER Byg en imponerende ny række af dekorationer ved at kombinere moderne arkitektur og genbrugsmateriale. Du finder indigen flora og fauna sammen med sjove, levende dekorationselementer og underholdende nyt dyrelegetøj som forbedringer. Brug den støvede ørkensandkasse Oceanien som dit lærred, skab dine helt egne forposter i outbacken, og lav oaser fulde af planter. Mere end 230 nye scenarieelementer til din kreativitet! ADMINISTRÉR UDFORDRINGSZOOEN Opdag en helt ny udfordring, der venter på dig i Tanami Zoo. I denne udfordringszoo skal du fuldføre en række sjove opgaver, f.eks. øge gæstebegejstringen, adoptere bestemte dyr og øge butiksoverskuddet – alt sammen for at stige i graderne. Jo hurtigere du bliver færdig, jo hurtigere stiger du i graderne. FORDYB DIG I STEAM-VÆRKSTEDET Planet Zoo: Australien-pakken er fuldt kompatibel med Steam-værkstedet. Bliv medlem af et forbundet fællesskab, og gennemse verdens mest kreative habitater og dekorationer, mens du opdager imponerende og originalt spillerdesignet indhold hver eneste dag.