Planet Coaster: Spooky & Adventure-pakke
Dine gæster får sig en på opleveren med denne spændende pakke, der kombinerer Spooky Pack og Adventure Pack! Den indeholder fem spændende forlystelser, to nye entertainere og mere end 150 unikke plantegninger med inspiration til din fantasi og hjælp til at skabe alletiders rutsjebanepark. Spændende nye forlystelser The Hoax er et hjemsøgt med en bugtende bane, der passer ind på selv de mindste steder. The Huntsman er designe til at rotere på en akse og bringer dine gæster helt tæt på både zombier og spøgelser. Island Adventure er et spændende bådræs, der er designet til store vandmasser. Land Ahoy er Island Adventures lillesøster, der bevæger sig gennem smallere vandveje. Gold Fever er en minevognsrutsjebane, der sender gæsterne i vild fart gennem et mærkeligt tempel. Helt nye omgivelser Nye uhyggelige genstande lader dig omdanne dine parker til dystre oplevelser, og slipper din skræmmende fantasi løs. Design et rædslernes paradis! Derudover er eventyrlige nye omgivelser perfekte til at bygge alt fra en fældefyldt udfordring til en flugt med jungletema. Uforglemmelige eskapader forude! Helt nye plantegninger Vælg mellem et enormt udvalg af nye plantegninger, der lader dig placere færdige genstande med det samme. Du kan blande alt i basisspillet, lige fra mageløse guldstatuer til fuldt animerede værelser i et hjemsøgt hus, og bygge en storslået forlystelsespark. To nye entertainere Byd velkommen til den djævelsk hjemsøgende King Ghoster og jungledronningen med konfettipistolen, Renee Feu!