Planet Coaster: Prægtige forlystelser-samlingen
Tag din park til nye højder med samlingen Storslåede forlystelser. Giv dine gæster nye oplevelser med sjov og spænding. Brug de nye Blueprints, så du let og hurtigt kan tilpasse og udvikle din park og gøre den endnu mere profitabel, mens du bygger dine drømmes forlystelser. Plane forlystelser Med inspiration fra omrejsende tivolier giver Power Moves dig dit livs snurretur. Du får også en baggrund, der kan tilpasses, så du virkelig kan skabe stemning. Hyperjump og Ascendance sender gæsterne højt til vejrs på nye måder, før de brat kommer ned på jorden igen. Swift Eagles tager dine gæster med til himmels i biler med vinger, mens The Grand Carousel er sjov for hele familien. Rutsjebaner S.L.V. er en fanfavorit med smukt design og fantastiske detaljer, der giver masser af muligheder og fleksibilitet til f.eks. vertikal affyring og loops. Vector giver dig masser af loops og løjer, komplet med kædeløft og LSM. Resultatet er en fantastisk tur hver gang. Og så er der den brutale Mind Melt, en omvendt rutsjebane – kun til de modigste. Forlystelser på skinner Giv dine gæster en atmosfærisk oplevelse med Tracker, en 3D-rejse for op til otte gæster, der byder på overraskende sving og masser af historie. Transportforlystelser Vis din parks bedste sider frem med Skies, en klassisk stolelift der giver en helt igennem fantastisk oplevelse. Giv gæsterne en rundvisning i luften, og lade dem slappe af efter de mere ekstreme forlystelser.