Planet Coaster: Luksusforlystelser-samlingen
Giv dine gæster vilde nye oplevelser, og sæt fantasien fri med samlingen Luksusforlystelser. Med kombinationen af samlingerne Storslåede forlystelser og Klassiske forlystelser får du masser af sjov og ballade med 18 fantastiske attraktioner og to nye varianter. Mellem klassisk nostalgi og fængslende futurisme giver samlingen Luksusforlystelser dig nogle af Planet Coasters bedste designs nogensinde. Giv adrenalinen gas med lynhurtige rutsjebaner og nervepirrende faldtårne, eller lad familierne komme til med historiske karruseller og billedskønne gondoler. Udvid din park, og gør gæsterne glade med samlingen Luksusforlystelser. Indeholder: Rutsjebaner Mind Melt er en omvendt rutsjebane, kun til de modigste. Interdimensional giver en ny oplevelse hver eneste gang. Infinite ligger lunt i svinget med masser af skrig. S. L. V. byder på seje loops og maksimal G-kraft. Vector er en vildbasse med masser af tilpasningsmuligheder Forlystelser på skinner Armada byder på en betagende bådtur i atmosfæriske omgivelser. Macchina Classica giver helt latterlig fart over feltet. Tracker lader dig skabe unikke og stemningsfulde oplevelser. Transportforlystelser Skies byder på den smukkeste udsigt fra en detaljeret svævebane. Gondola giver dine passagerer en luksusoplevelse. Plane forlystelser Rising Raptor stiger og stiger – før det pludselig går ned. Golden Eagle er et anderledes faldtårn med sæder, der vender udad. Sky Temple roterer højt over jorden. Free Flyer byder på milde sving og intense snurreture. Swift Drifters kaster biler rundt på banen. Power Moves minder om byfesternes klassiske forlystelser. The Hyperjump giver masser af sjov uden at fylde ret meget. The Ascendance er endnu større end Hyperjump. Kun for vovehalse. Swift Eagles har biler med vinger, som glider gennem luften. The Grand Carousel er en populær klassiker.