Plague of Frogs Pack
Tag nogle souvenirs fra Helvede med dig tilbage til det virtuelle Steelport! Kast en regn af amfibiedød ned over Zinyaks hær med Lil Croaker, og se godt ud, mens du gør det, i enten Grenadier-panser eller Jezabels tøj.