PJ MASKS: NATTENS HELTE - BALLADEN PÅ MYSTERIEBJERGET
Den lumske Munki-Gu laver abekattestreger, og kun PJ Masks, hjulpet af kampsportshelten An Yu og de hurtige, nye Rover-fartøjer, kan stoppe ham! Munki-Gu er ligeglad med, om han kommer i vejen for PJ Masks eller andre natteskurke, han elsker bare at lave ballade! Så det er tid til et eventyr dybt inde i Mysteriebjerget på tre spændende, nye missioner. Hop op på din elegante nye Rover, og ræs gennem de smalleste huler og gader. Led efter mystiske genstande i Bamboo Forest, Secret Cave og den ældgamle slagmark The Pagoda. Tilkald din nye allierede An Yu, der bærer den magiske stav og beskytter Mysteriebjerget, når du har brug for hjælp i en snæver vending eller en bosskamp! Catboy, Owlette og Gekko har aldrig mødt en skurk som denne før. Kan du trække i deres berømte pyjamasser og bliver nattens helte?