Pizza Possum
Livet er godt, når man er pungrotte. Du kan æde, hvad du vil, og der er ingen, der kan stoppe dig. Altså med undtagelse af alle vagthundene, der patruljerer i den landsby, du befinder dig i. Men helt ærligt, tror de, at de kan stoppe dig. Desuden, hvis du bliver jaget, taber de hurtigt færten af dig, hvis du gemmer dig i buskene. Så hvad venter du på? Så er der serveret! ● Leg en sød omgang arcade-gemmeleg ● Skab ballade som en uimodståelig, oppustelig pungrotte ● Stik af fra eller afled hundepatruljer med et stort udvalg af redskaber fra røgbomber til boksehandsker ● Slut dig sammen med en legesyg ven og øg mængden af kaos i lokal co-op ● Favn kaosset ved at skrige, når du bliver jagtet, og grine, når du slipper afsted med det ● Jag de skræmte grise- og gåsenaboer længe nok til at få dem til at smide flere frugter til dig ● Sæt dine tænder i det største ostehjul, dine pungrotteøjne nogensinde har set ● Fortær is uforstyrret iført en hundemaske ● Sæt det hele på spil for en smule mad Kort sagt, livet er godt, når man er pungrotte: Æd, løb, gem dig, æd igen.