Pixelsamling fra Merge Games
Rejse tilbage til de gode gamle retrodage i 1989. Hvis du er fan af retrospil, vil du elske denne samling, som byder på finurlige eventyr i Sparklite, alternativt landbrug i Monster Harvest, klassisk platform-action med Alex Kidd og politisk strategi i Riot! Alex Kidd in Miracle World DX Den legendariske Alex Kidd vender tilbage i Alex Kidd in Miracle World DX! Den ikoniske Alex Kidd er her igen!Spring direkte tilbage i Miracle World og oplev den, som du aldrig har set den før. Komplet med ny HD-grafik, spilforbedringer og animationer, genopdag alle banerne fra det originale spil samt helt nye baner, der udvider myten og historien om Alex Kidd. Monster Harvest Et landbrugseventyr med et twist! Gør dig klar til at tage på dit livs eventyr, når du starter et nyt liv i Planimal Point. Udvikl din egen gård, byg og tilpas dit eget hus, lav dine egne møbler, lav lidt lækkert marmelade og mutér dine afgrøder for at skabe loyale og gode ledsagere, som du kan tage med i kamp! Sparklite Sparklite er et action-eventyr i det løjerlige og altid foranderlige land Geodia. Kæmp mod fjender i top-down action ved hjælp af et lager af gadgets, våben og udstyr. Udforsk farlige hjørner af den procedure-genererede verden, tag titanerne ned fra minedriftsindustrien og udnyt Sparklites strøm! Riot - Civil Unrest RIOT – Civil Unrest er en længe ventet strategisk optøjssimulator i realtid, som placerer spilleren i centrum af nogle af verdens mest voldsomme optøjer. Kampagnerne omfatter: Indignados (Spanien), Det arabiske forår (Ægypten), Keratea (Grækenland) og No TAV (Italien). Der er sytten baner/scenarier som omfatter Rom, Oakland, Paris, London og Ukraine.