Phase 4 Karakter + Debut Outfitsæt
Inkluderer karakteren Phase 4 til Dead or Alive 5 Last Round: Core Fighters, sammen med hendes Ultimate Sexy, Julemandens Hjælper, Fitness og Sygeplejerske-outfits. *Du skal have den seneste opdatering installeret inden du bruger disse outfits.