Persona 3 Reload: Udvidelsespas
Dyk dybere ned i Persona 3 Reloads verden med dette udvidelsespas med nye kostumer, BGM og et udvidet scenarie med historieindhold, "Episode Aigis -The Answer-", der kan tilbyde mere end 30 timer med ekstra gameplay. Indhold bliver udgivet som følger: Bølge 1 – Persona 5 Royal EX BGM-sæt og Persona 4 Golden EX BGM-sæt Udgivelsesdato: marts 2024 Lås op for og lyt til ekstranumre fra Persona 5 Royal og Persona 4 Golden, mens du udforsker og kæmper i dungeons i Persona 3 Reload og Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Bølge 2 – Velvet-kostume og BGM-sæt Udgivelsesdato: maj 2024 Lås op for kostumer med Velvet Room-tema og BGM for at tilpasse din dungeon-oplevelse yderligere i Persona 3 Reload og Persona 3 Reload: Episode Aigis -The Answer-. Bølge 3 – Nyt omfattende historiescenarie, "Episode Aigis -The Answer-" Udgivelsesdato: september 2024 Efter de har trevlet mysteriet bag Dark Hour op, kæmpet episke kampe gennem Tartarus og oplevet alle de uforglemmelige begivenheder i Persona 3 Reload, så er medlemmerne af S.E.E.S. fanget i en 31. marts, der aldrig slutter. Rejs gennem Abyss of Time som Aigis, prøv kræfter med nye udfordringer, og opdag årsagen til denne mystiske skæbne og sandheden bag det, der skete den dag ... Dyk ned i det endelige kapitel nu med topmoderne grafik, de nyeste brugervenlighedsfunktioner, friske animationer og UI samt et omarbejdet soundtrack. Du skal eje Persona 3 Reload med den nyeste patch installeret for at tilgå indholdet af udvidelsespasset. Noget indhold i dette produkt kan overlappe andet indhold. Navne og beskrivelser i produktet kan blive ændret uden varsel. Du kan læse flere oplysninger om hver artikel i deres individuelle oversigt. Planlagte udgivelsesdatoer kan ændres.