Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Shujin Academy-kostumesæt
Persona 3 Reload: Persona 5 Royal Shujin Academy-kostumesæt omfatter ekstra indhold, der giver dig mulighed for at bruge Shujin Academy-kostumer fra Persona 5 Royal. *Dette produkt kan også købes i en pakke. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.