Persona 3 Reload: Persona 5 Royal BGM-sæt
Persona 3 Reload: Persona 5 Royal BGM-sæt omfatter ekstra indhold, der giver dig mulighed for at lytte til BGM fra Persona 5 og Persona 5 Royal. Nummerliste (6 i alt): - Last Surprise - Take Over - Rivers In the Desert - Jaldabaoth - Throw Away Your Mask - Victory *Dette produkt kan også købes i en pakke. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.