Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Persona-sæt
Persona 3 Reload: Persona 4 Golden Persona-sæt omfatter ekstra indhold, der giver dig mulighed for at bruge Personas fra Persona 4 Golden. Dette sæt indeholder 3 Personas: - Persona 4 Protagonist's Persona "Izanagi" - Tohru Adachi's Persona "Magatsu-Izanagi" - Marie's Persona "Kaguya" *Dette produkt kan også købes i en pakke. Vær venligst opmærksom på dobbeltkøb.