Persian Nights: Sands of Wonders
I den døende konges fravær hersker storvesiren Zaved over kongeriget med en jernhånd, mens en mystisk pest kaster en mørk skygge over folket i Persien. Den unge apoteker Tara bestemmer sig for at gøre sin egen efterforskning for at finde kilden til sygdommen, før det er for sent.