Penge til gribbene Del 3: Én gang til med følelse
I tredje og sidste del af "Penge til gribbene" afsluttes rejsen et populært sted. Du skal kæmpe dig over murene i et mægtigt fort ved hjælp af list og snuhed, føre Hectors plan i al dens vanvittige pragt ud i livet og finde ud af, om Rosie vil holde sit ord, eller om hun stadig har et es i ærmet.