Penge til gribbene Del 2: Fem skridt foran
I anden del af "Penge til gribbene" vender banden tilbage til Louisiana for at udfordre et nyt medlem af DeVitt-familien. Du skal udforske et helt nyt sted i den vandrige stat, mødes med Isabelle, så der kan laves flere narrestreger med Voodoo, og konfrontere en intelligent modstander, som vil vise sig at være en værdig udfordring.