Peggle 2 Jimmy Lightning Master Pack
Det er tid til at forberede sig på lyn i Peggle 2 ... Jimmy Lightning! Alles foretrukne Peggle-jordegern (fra det oprindelige Peggle) er tilbage og klar til at smadre Peggle-plader med sin utrolige Multiball-evne, der er blevet opdateret og gjort endnu sejere af hensyn til den krævende Peggle 2-spiller! Den spændende nye Jimmy Lightning Master Pack indeholder 10 helt nye baner, 10 helt nye prøver, 30 helt nye mål og 3 bedrifter, der er – du gættede det! – helt nye. Rid med på lynbølgen, og tag med Jimmy på et febrilsk fabelagtigt Peggle 2-eventyr!