PAYDAY 3: Fear & Greed Weapon Pack
Fear & Greed Weapon Pack indeholder tre helt nye våben, med både unikke mods og mods der kan deles. Den ødelæggende TAS-12 har været en favorit for både politiet og kriminelle i over et årti, grundet dens pålidelighed og styrke. Den alsidige Jackknife SE5 er et klassisk valg, som bruges af både professionelle og til hjemmeforsvar. Den genkendelige Garstini Viper .50AE har været et populært valg for filmskurke i årtier, og kan skyde hjelme i vejret uden problemer.