PAYDAY 3: Boys in Blue Weapon Pack
Boys in Blue Weapon Pack indeholder tre våben med masser af mods, samt en charm og et klistermærke. Den mægtige Adeling RG5 Assault Rifle, som skærer gennem dine fjender med stor effekt på afstand eller på nært hold. Adeling RG5 kommer med 11 unikke mods. Den adrætte ATK-7 SMG er et klassisk valg for politiet, når det spidser til. Hurtigt og effektivt - dette våben har beholdt sin plads i arsenalet med god grund. ATK-7 kommer med otte unikke mods. Den monstrøse Bullkick 500 er det perfekte valg, når du bare har brug for råstyrke. Bullkick 500 kommer med syv unikke mods. Også inkluderet i pakken er COPNUT-klistermærket og en Bullion Bar-charm. Boys in Blue Weapon Pack er også tilgængelig som en del af Boys in Blue Chapter 2 Bundle.