PAW Patrol World - Rescue Knights - Kostumepakke
Ingen redningsmission er for stor, og ingen hvalp er for lille, når de er klædt i disse ridderlige kostumer. Klæd dig ud som din yndlingshvalp, og red kongeriget og mere til.