Paw Patrol Pakke
Oplev begge spil fra serien Paw Patrol Denne pakke indeholder: Paw Patrol: On a Roll PAW Patrol vi gi'r den gas! Det er ingen sag for PAW Patrol! Tag med Ryder og alle otte PAW Patrol-vovser på 16 missioner på 8 fantastiske steder i Adventure Bay. Du kan spille som Marshall, Chase, Skye, Rubble, Everest, Rocky, Zuma eller Tracker og hjælpe dem med at bruge deres særlige evner til at redde venner, gennemføre 16 spændende missioner og redde dagen! PAW Patrol Fantastiske Hvalpe Redder Eventyrbugten En falden meteor har givet hvalpene superkræfter – og efterladt Eventyrbugten i et stort rod. Nu er det op til dig og hvalpene at udforske PAW Patrols verden, redde jeres venner og gøre byen HVALPtastisk igen! En samling af fremragende spil, der giver mange sjove timer for alle!