Paw Patrol: On a Roll
PAW Patrol vi gi'r den gas! Det er ingen sag for PAW Patrol! PAW Patrol er klar til at redde dagen i Adventure Bay på 16 spændende redningsmissioner, men de kan kun klare det med din hjælp! Hjælp hver af vovserne med at bruge deres særlige evner til at hjælpe deres venner og sørge for at alting er sikkert. Gå på oplevelse på otte fantastiske steder i Adventure Bay, blandt andet Farmer Yumis bondegård, Jakes Mountain, en ørkenkløft, under vandet og meget mere! Gør dig klar til et sjovt platformsspil, der er perfekt til børn i alle aldre, med masser af gåder og action sammen med alle vovserne fra PAW Patrol!