PAW Patrol-filmen: Adventure City kalder
En stor by betyder større eventyr! Da Ryder og PAW Patrol hører, at borgmester Humdinger har overtaget en summende storby, må de skynde sig at redde Adventure City fra hans egoistiske planer. Hvalpene har brug for dig på PAW-holdet! Så her kommer vi, Adventure City! Du kan være dine yndlingshvalpe som Chase, Skye, Marshall og den nye stedkendte bypige Liberty og bruge deres unikke evner i hæsblæsende redningsaktioner. Brug højteknologiske anordninger og fartøjer til at udforske helt nye steder fra Paw Patrol-filmen. Og hav det sjovt med minispil som Pup Pup Boogie, Runners og meget mere. Du kan spille alene eller sammen med en ven fra sofaen i dette 3d-platformeventyr, der er sjovt for alle. PAW Patrol-valpene ble født til å være helter - er du klar til å bli med dem på deres modigste oppdrag ennå ?!