Pathfinder: Wrath of the Righteous
Udforsk historien Din vej vil føre dig til Worldwound, hvor en revne til afgrunden har åbnet sig og udløst altopslugende ødelæggelser over hele landet. I mere end et århundrede har nabolandene kæmpet frygtløst og forsøgt at drive fjenden tilbage - men til ingen nytte. Du har nu chancen for at sætte en stopper for denne konflikt, men vejen til frelse er langt fra åbenlys. Vælger du at være en lysende engel, bakket op af ædle riddere? Eller måske en magtfuld nekromantiker med horder af udødelige skabninger i dit følge? Eller noget helt andet? Led din hær mod de mægtige dæmonherrer. Dit korstog vil sætte gang i en kæde af begivenheder, der for evigt vil ændre både dig og hele verden.