Path of the Crow
The Crow DLC indeholder: Crow-ledsageren - vores helts ven og fortrolige. Den bliver ved din side, selv i de mørkeste tider. En ny bane, The Battlefield. Et forfaldent land i forrådnelse, der er hærget af eksplosioner, hyldet i tåge og gjaldende krigsråb. Denne bane er indbegrebet af krig, og det er din opgave at kæmpe dig igennem. En ny fjende, The Captain. I sandhed en skræmmende modstander, der er drevet til vanvid af krigshunger. Bevæbnet med en kanon og en sabel skaber han problemer på både kort og lang afstand. Et nyt våben, The Mortar. Dette nye våben vinder du på The Battlefield, og det spreder rædsel selv blandt modstandere i fuld dækning.