Path of Exile First Blood Bundle
Den ultimative startpakke så du kan starte din rejse gennem Wraeclast Indeholder 200 point, First Blood-våbeneffekten og en ekstra fane til lageropbevaring Optjen altødelæggende færdigheder og værdifulde ting, efterhånden som du kæmper dig gennem det mørke kontinent kaldet Wraeclast. Path of Exile, der er kendt for uovertruffen tilpasning af figurerne, er et prisbelønnet online RPG-actionspil skabt af hardcoregamere til hardcoregamere.