Pakken “Løgnere og svindlere”
Red Dead Redemptions multiplayer-verden bliver endnu større med den nye pakke kaldet Løgnere og svindlere (Liars and Cheats). Dyst mod dine venner i hestekapløb, prøv chancen i multiplayer-poker eller Liar's Dice, eller hold fortet i den nye spiltype Stronghold. Pulveriser dine fjender med det eksplosive gevær. Og prøv kræfter med flere nye Gang Hideouts og Hunting Grounds i spiltypen Free Roam.