Pakke med WWE 2K24 Post Malone & Friends
Slå alle konkurrenter med pakken med Post Malone & Friends, som indeholder den 9 gange Diamond-certificerede kunstner og en række bemærkelsesværdige WWE Superstars og Legender. Gør stort indtryk med WWE Hall of Fameren Sensational Sherri, gå amok med den headbangende duo Mosh og Thrasher, og fyr en gang "Shake, Rattle, and Roll" af med Honky Tonk Man og hans manager "The Mouth of the South" Jimmy Hart. Pakken med Post Malone & Friends inkluderer også et særligt MyFACTION Manager-kort til Hart. Der medfølger også et unikt MyFACTION-kort til hver spilbare superstjerne. Pakken med Post Malone & Friends medfølger allerede i WWE 2K24-sæsonpasset.