Pakke med kosmetiske Succubus-genstande
Pakken med kosmetiske Succubus-genstande ændrer Miriams oprindelige udseende, så hun kan bekæmpe dæmoner med stil! Denne pakke med kosmetiske genstande indeholder seks unikke enstande, man kan tage på som et sæt eller enkeltvis. Når hele sættet benyttes, skifter figurens HUD til et unikt udseende, som kun er lavet til denne kosmetiske genstand. Hver genstand har sine egne stats og kan opgraderes med crafting-systemet. Individuelle genstande omfatter: * Le (VÅBEN) * Vampyrparyk (HOVED) * Vampyr-skindragt (KROP) * Vampyrvinger (TILBEHØR) * Vampyrhalskæde (TØRKLÆDE) * Drømmestjæler (SKÅR)