Pakke med kosmetiske Japanesque-genstande
Pakken med kosmetiske Japanesque-genstande ændrer Miriams oprindelige udseende, så hun kan bekæmpe dæmoner med stil! Denne pakke med kosmetiske genstande indeholder seks unikke genstande, der kan bæres som et sæt eller enkeltvis. Når hele sættet benyttes, skifter figurens HUD til et unikt udseende, som kun er lavet til denne kosmetiske genstand. Hver genstand har sine egne stats og kan opgraderes mcrafying-systemet. Individuelle genstande omfatter: * Japanesisk paraply (VÅBEN) * Japanesisk paryk (HOVED) * Japanesisk klædedragt (KROP) * Sarashi (TILBEHØR) * Usagi-maske (TILBEHØR) * Sakura-storm (SKÅR)