Pakke med batmobilen fra filmen fra 1989
Kæmp dig gennem Gotham Citys gader i den klassiske batmobil fra filmen fra 1989. Denne pakke indeholder Batman-skin og batmobilen fra filmen fra 1989, ‘Batman’. Du får også to racerbaner inspireret af filmens efterfølger.