Pakke #2 med figurer til AC4BF MP: De Vildes Orden
Der hersker kaos, når de tre nye frygtløse eventyrere gør sig klar til at tage udfordringen op. Afprøv dine evner og din viden imod: Pulveraben, den drillesyge og snaksalige spion; Shamanen, den listige houngan asogwe (højestepræst); Sirenen, en tempelridderske og ekspert i navigation, der gav sit hjerte til havet. Pakken indeholder også nye tilpasningsmuligheder og nye tricks.