Pakke #1 med figurer til AC4BF MP: Sortskægs vrede
Er du klar til endnu en søværdig udfordring? Denne pakke indeholder tre nye frygtindgydende konkurrenter, der vil holde dig på tæerne. Jaguaren, en mægtig aztekisk tempelridder; Sortskæg, de syv haves mest frygtede sørøver; Orkideen, en sørøverdronning med et hjerte af sten. Afprøv dine evner, og kast dig ud i talrige slag imod disse koldblodige mestre.