Pac Steps BGM
Det er tid til at opdatere din PAC-MAN CE DX techno og trance afspilningsliste med drum 'n' bass. Første halvdel af spillet har mere organisk lydende musik med rigtige instrumenter i centrum, mens den anden halvdel er elektronisk musik bygget op omkring forvrængede synth-numre. Åh, og dobbeltmelodien fra Pac-Mania følger også med et eller andet sted, så husk at finde den!Dette add-on er med i All You Can Eat Add-on-pakken/udgaven.