Pac is Back Skin
Figurerne fra det computeranimerede tv-program "PAC-MAN and the Ghostly Adventures" har invaderet PAC-MAN CE DX+ i en skødesløs fejring af programmets debut! Spil med figurerne og grafikken fra programmet og transportér alle dine baner ind i verdenen "PAC-MAN and the Ghostly Adventures"! Figurer fra programmet dukker endda op i grafikken. Dette add-on er med i All You Can Eat Add-on-pakken/udgaven.