På eventyr i Jurassic World
Træd ind i en moderne verden, der er ved at lære at sameksistere med forhistoriske dinosaurer i naturen. Spil som en af fem ikoniske figurer, der lærer at overleve møder med rovdyr, mens du hjælper med at beskytte og redde sårbare dinosaurer. Opdag velkendte steder og enorme nye regioner, når du afværger krybskytter, indsamler prøver og låser op for nye mysterier.