Overlevelses-horror-pakken
Survival Horror Bundle giver dig tre spændende og nervepirrende gysere, der vil holde dig på kanten af sædet, nu til en reduceret pris! Project Nightmares Case 36: Henrietta Kedward Project Nightmares er en gruppe forskere, der har det paranormale som interessereområde. Da videnskabens gængse metoder kommer til kort i undersøgelsen af overnaturlige fænomener, opfinder forskerne en ny tilgang til forskningen. De bygger en maskine, som kan bringe patienter med særlige telepatiske egenskaber i en drømmelignende tilstand, hvorefter de kan forbinde deres sind til hjemsøgte steder og genstande for at afsløre og stoppe de onde kræfter, som har bundet sig til dem. Du er en af disse patienter. No Son of Mine No Son Of Mine er et survival horror-spil med fokus på kamp, stealth, udforskning, gådeløsning og afsløring af et grusomt mysterium. Vær opmærksom på dine omgivelser, og gå ikke i panik. Du vil blive jagtet. Du vil blive terroriseret. No Son Of Mine holder dig ikke i hånden. Kan du møde den uforudsigelige, dødbringende og grusomme fjende og finde sandheden, før han finder dig? Remorse: The List Remorse: The List er en survival horror i klassisk forstand med åbent gameplay, inventar og kamp. Udforsk de uhyggelige, mørke forstæder i Hidegpuszta, og find ud af, hvilke hemmeligheder der gemmer sig derinde. Din eneste ledetråd? En mystisk liste. Få mening ud af det kryptiske dokument, brug hovedet til at løse gåderne, og brug både nærkamps- og afstandsvåben til at løse problemer af lidt mere. . . aggressiv karakter.