Overcooked! 2 - Season Pass
Tilfreds din sult efter Overcooked! 2’s kaotiske madlavning med sæsonkortet. Sæsonkortet giver 3 ekstra portioner indhold, med flere måltider, mere mekanik og mere kaos! Første del (ude nu): Campfire Cook Off Det er tid til lejrliv i skovene i Løgland. Mød Kevin og løgkongen og 4 nye kokke som føler sig hjemme i skovens køkken: spejderkokken, bjørnekokken, bæverkokken og den bebrillede uglekok. I skal hugge brænde for at holde gang i bålet til et mættende morgenmåltid eller for at riste lækre skumfiduser i 15 nye baner på lejrpladser og i træernes kroner. Jeres samarbejde skal nå nye højder, for at I kan bære ingredienserne til de sultne lejrliggere, på ryggen. Anden del (ude nu): Night of the Hangry Horde Overcooked! 2: I Den gnavensultne horde skal spillerne standse den største trussel mod Løgland nogensinde, De levende brøde, og de har venner med! Den nye spilpakke introducerer en helt ny hordetilstand, hvor spillerne skal bruge al deres viden om madlavning til at standse de udøde ingredienser. Ny spiltype! I otte hordebaner skal spillerne standse genganger-angribere såsom de levende brød, store zombieæbler og hurtige zombie-chilier Samt 12 nye baner! Ni nye køkkener og tre skjulte Kevinbaner Fire nye kokke! Vampyrkok, spøgelseskok, varulvekok og den tilbagevendende Kassehovedkok fra Overcooked! Nye spilsystemer! Guillotinen er en effektiv ny måde at hakke ingredienser på, og fyret skal fyldes med kul for at stege maden Tre opskrifter! Suppe, steg og frugttærte Tredje del (ude nu): Carnival of Chaos Få en fest mere Overcooked! 2 på Carnival of Chaos! Overcooked! 2 Carnival of Chaos inviterer spillerne til en fest af al madlavning, co-op og kaos! Denne farverige nye DLC vil sætte spillere på prøve, når de tager combo-måltider på sig og det vigtigste i køkkenet; kanonen! Kanoner! Et ukonventionelt køkken kræver ukonventionelle transportmidler. Kokke skal laste dem selv ind i kanonen og flyve gennem luften så let som muligt. Combo-måltider! For ekstra sultne kunder skal spillere kombinere kogekunst på en god bakke, med en forfriskende drik. Nye opskrifter! Hotdogs og alles runde yndlingsmad, den mægtige donut, slutter sig til menuen! Saucer! Er det overhovedet muligt at have en hotdog uden ketchup eller sennep… eller begge dele?! Plus 15 nye levels! Spillere vil brænde burgere i den store top og give sig i kast med velsmagende godbidder på højt niveau i en række livlige nye levels. Fire nye kokke! En kvartet med farverige figurer slutter sig til det kulinariske kaos: Sprechstallmeister-kokken, Strongman-kokken, klovnekokken og Stunt-kokken!