Overcooked! 2 - Campfire Cook Off
Sæt jer rundt om bålet til mere Overcooked 2! Det er tid til lejrliv i skovene i Løgland. Mød Kevin og løgkongen og 4 nye kokke som føler sig hjemme i skovens køkken: spejderkokken, bjørnekokken, bæverkokken og den bebrillede uglekok. I skal hugge brænde for at holde gang i bålet til et mættende morgenmåltid eller for at riste lækre skumfiduser i 15 nye baner på lejrpladser og i træernes kroner. Jeres samarbejde skal nå nye højder, for at I kan bære ingredienserne til de sultne lejrliggere, på ryggen.