Orcs Must Die! 3: Cold as Eyes DLC
I Koldt som øjne skal krigsmagikerne kæmpe mod de mægtige kykloper på tværs af tre baner! Til at hjælpe med at holde horderne stangen giver Koldt som øjne krigsmagikere også nye værktøjer, blandt andet en smeltet guld-fælde, kyklopblik-talisman og en flammekaster.