Oplåsning af dagens tilbud
Hver dag venter der nye tilbud i Paladins! Køb denne genstand for at låse op for et skræddersyet dagens tilbud. Når du har købt en oplåser-polet, skal du gå til spilbutikken for at indløse poletten og få adgang til dagens tilbud.