Operations-lager
"Køb 10 Operations-pakker, få 5 gratis! Spark gang i dit spil, og tilpas dit udseende! Lås op for 5 tilfældige kort, inklusive Bounties, Class Skills, og mindst et af dem er et tilpasningskort: emblem, våben eller figur."