Ønskeøen-banepakke til Disney Universe
Eventyret i Disney Universe fortsætter med en ny banepakke, der kan hentes, og som indeholder Disneys Peter Pan. Kæmp dig gennem den magiske Ønskeø, mens du er klædt ud i nogle af dine yndlingskostumer som Smisk, Wendy, Michael, John og den uartige glemte dreng Fuppe. Hvert kostume har sit eget redskab, der kan opgraderes.