BANDAI NAMCO EntertainmentKampspil
Hvis du køber denne pakke, får du følgende indhold: – Tidlig adgang til at spille som Saitama (drømmeversion) – Saitama-dragt (sort jakkesæt) – Saitama-dragt (trøje) – Avatar-del til Saitama-maske Bemærk: Du skal spille dig gennem hovedspiltypen for at få adgang til genstande, som har forbindelse til figurerne.